Biofarm (BVB: BIO), unul dintre principalii producători locali de medicamente și suplimente alimentare, a încheiat primul semestru din 2025 cu venituri din vânzări de 162,9 milioane lei, în creștere cu 15% față de aceeași perioadă a anului trecut. Profitul net s-a ridicat la 48,8 milioane lei, înregistrând o majorare de 16%, conform raportului financiar semestrial publicat la Bursa de Valori București.
EBITDA a înregistrat un avans de 14%, până la 61,7 milioane lei. Compania și-a consolidat a doua poziție pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), după numărul de unități vândute. Evoluția vânzărilor a fost determinată de avansul înregistrat de brandurile pentru sănătatea digestivă, managementul durerii, tratamentele simptomatice pentru răceală și gripă, dar și produsele destinate reducerii stresului și anxietății.
Compania deține două unități de producție în București și un centru de testare și dezvoltare de produse. Portofoliul său, care include peste 100 de produse, acoperă principalele arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare: digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, precum și sistem nervos.
Acționarii majoritari sunt Longshield Investment Group (51,6%) și Lion Capital (36,7%). De la începutul anului, acțiunile Biofarm au crescut cu aproape 23%, pe tranzacții de peste 7,3 milioane lei.
Sursa: BVB.ro